نسل زیبا به ر ه ی رازاوه وجوان

نسل زیبا "انسانی زیبا"ایرانی زیبا"جوان زیبا"دنیای زیبا"ملیت زیبا"زندگی زیبا"اجتماع زیبا"سیاست زیبا"خوبی زیبا"اندیشه زیبا"مقام زیبا"رویای زیبا

نسل زیبا به ر ه ی رازاوه وجوان

نسل زیبا "انسانی زیبا"ایرانی زیبا"جوان زیبا"دنیای زیبا"ملیت زیبا"زندگی زیبا"اجتماع زیبا"سیاست زیبا"خوبی زیبا"اندیشه زیبا"مقام زیبا"رویای زیبا

نظردهید زیبایی چیست؟مفهوم وفلسفه ی زیبایی

نظردهید زیبایی چیست؟مفهوم وفلسفه ی زیبایی 

درباره ی زیبایی ونتیجه های زیبایی مفهوم وفلسفه ی زیبایی بحث را گرم کنید

اینجا به دنبال زیبایی باش.اگر وارد این وبلاگ شدی قبل از هرچیز بخند

اینجا به دنبال زیبایی باش 

اگر وارد این وبلاگ شدی قبل از هرچیز بخند زیرا خندیدن زیبایست 

به دنبال چه هستی آزادی ،عشق،عدالت،دین،دموکراسی،زندگی ،ایران ،نسل متمدن،به دنبال زیبایی ها باش با  

خنده خواهی یافت .زیبایی فقط ظاهری نیست هرچیزی زیبایی دارد حتی یک فرد بد.زیبایی چیست؟

نسل زیبا=پاکی

نسل زیبا         به ر ه ی رازاوه وجوان

نسل زیبا "انسانی زیبا"ایرانی زیبا"جوان زیبا"دنیای زیبا"ملیت زیبا"زندگی زیبا"اجتماع زیبا"سیاست زیبا"خوبی زیبا"اندیشه زیبا"مقام زیبا"رویای زیبا

نسل زیبا=پاکی "دین"راستی"حقیقت"خداشناسی"خودشناسی"موفیقیت"پیشرفت"تصمیم گیری درست"آسایش"اعتماد"اتحاد"آرامی"اجتماع شاد"وجودی بی ترس

رویای ما آهنگ":ابی وشادمهر عقیلی

رویای ما  آهنگ":ابی وشادمهر عقیلی

...

رویای بی وقفه از شادی

من رویای دارم ازجنس بیداری

رویای تسکین این درد تکراری

دردجهانی که ازعشق تهی میشه

درددرختم که میخشکه ازریشه

دردزنانی که محکوم آزارند

دردکودکانی که توچرخه ی کارند

تعبیراین دردا درمون دردامه

درمون این درداتعبیررویامه

رویای من اینه دنیای بی کینه

دنیای بی کینه رویای من اینه

من رویای دارم رویایی رنگارنگ

رویای دنیایی سبزوبدون جنگ

من رویای دارم که غیرممکن نیست

دنیای که پاکه ازتابلوهای ایست

دنیایی که باموشک نمیسازه

موشک روی خواب کودک نمیندازه

دنیایی که تواون زندونا تعطیلن

آدمها به جرم پرسش نمیمیرن

به ره ی جوانی و رازاوه

به ره ی جوانی و رازاوه

مروفی جوان"ئیرانی رازاوه"جه حیلی رازاوه"دنیایی رازاوه"نه ته وه یی رازاوه"ژیانی رازاوه"کومه لگایی رازاوه"بیروکه ی رازاوه"پله ی رازاوه"رامیاری رازاوه"جیهانیکی رازاوه

به ره ی رازاوه = پاکی "دین"راستی"خواناسی"خوناسی"کامه رانی"پیشکه وتن"بریاری رازاوه"ئاسایش"متمانه"یه کیه تی"هیمنی"کومه لگای شاد"